sâmbătă, 24 iulie 2010

Despre a doua tinereţe....sau a treia?

Ieri, când, din varii motive, n-am apucat să citesc presa locală, găsesc pe forumul edu., unde intru ca să mai văd cine, ce, care şi cum, să-mi salut prietenii şi, de ce nu, să mă mai joc,un topic cu un subiect de la noi.Ăsta. Unii s-au distrat copios. Altora nu le-a venit să credă. Câţiva au analizat situaţia din punct de vedere legal, alţii au scotocit prin sipetul cu morală.Unii au fost pro, alţii contra, unii au postat ca să se afle în treabă...mă rog, ca în vacanţă.
Eu? Ce cred eu? Aş zice că e normal, legal şi moral. În definitiv, omul ar trebui să fie şi premiat, să fie folosit ca material didactic prin cele şcoli pe unde junimea vine numai pentru a mai vedea ce fiţe se mai poartă în materie de gadgeturi ori pentru că altfel are discuţii cu babacii. Omul ăsta îmbătrâneşte frumos, făcându-şi, practic, datoria de fiinţă superioară, de trestie gânditoare veşnic tremurândă într-o lume tot mai înfrigurată şi nevolnică în faţa furtunii. De fapt, omul acesta nu îmbătrâneşte ci se recreează cu fiecare nouă provocare căreia îi răspunde sau pe care şi-o crează tocmai pentru a fi obligat să răspundă. Mai sunt, mai avem bătrâni puternici, înţlepţi şi frumoşi.Naţia îmbătrâneşte tot mai accelerat. Îmbătrâneşte frumos? Hmmmm....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

amintiri din primavară

amintiri din primavară

Se anunţă an bogat în Bucovina

Se anunţă an bogat în Bucovina

Iarna la Suceava

Iarna la Suceava