luni, 19 septembrie 2011

Cardul plin de urări de bine...

Azi mi-am reînnoit cardul de credit. S-a distrat copios Adrian, fostul meu elev şi actual funcţionar la banca cu pricina(hait! am făcut o cacufonie, dar nu mai am chef să revin) când i-am spus că poate să nu se grăbească prea tare cu realizarea dosarului meu, că oricum nu mai am ce scoate de pe card, că am golit tot de muuuuuultă vreme şi nu ştiu când o fi să mai revină suma cu pricina în buzunaru' lu' nenea ăla cu perciuni mari şi suri. "Păi parcă spuneaţi că vom fi iarăşi ce-am fost şi mai mult decât atât!" zice Adrian. "Ehei, băiete, te uiţi tu la ce spunea o femeie fără minte acu mulţi ani în urmă..." îi replic eu, cu gândul la vară, la relaxare, la neisprăvitul ăsta de Guvern care iar ne-a luat de fraieri,că mi-a tăiat iar din salariu(că gradaţia veche se termină la 30 iunie, iar cea nouă intră "pe pâine" de-abia la 1 septembrie), la neputinţa pe care o afişăm tot mai evident noi, cei care suportăm mizeria fără să ne revoltăm serios, şi de care profită din plin mediocrii care s-au aburcat pe posturi pe spinarea unor oameni muncitori şi de bunăcredinţă... Mdaaaaa....peste ceva vreme vom plăti şi bilet de intrare în şcoală. Ca să vadă guvernocu' care "ie" cei mai devotaţi oameni ai patriei.Până atunci, numa urări di cieli mai cierbinţ', dragi tovarăş' şî şăfi, ardî-v-ar focu Gheenii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

amintiri din primavară

amintiri din primavară

Se anunţă an bogat în Bucovina

Se anunţă an bogat în Bucovina

Iarna la Suceava

Iarna la Suceava