duminică, 15 mai 2011

Să mai zică cineva că românii n-au talent!

Cu carul au...cu găleata...cu kilu...cu orişice instrument de măsurat, numa' portocaliu să fie. Îi dă afară talentu': la spus lucruri traznite, la vorbit ca să fie, la pupat în ***, la aplaudat...Doamne, mi-a trecut dorul de al n-şpelea congres şi al său "maaaaaareeee" reales numa privind telenovela care, până azi s-a chemat convenţia naţională pdl, iar de mâine încolo redevine campania electorală pdl! Ce de "craveţi", domnule!Câte "veolete", ţaţooooo! Ce mai prezidiu, domnule! Ce mai palme, doamnelor şi domnilor! Taman ca atunci când era secera şi ciocanu' pe fundal. Ba, s-avem pardon; acum avem în plus "plânsori" prezidenţiale care mi-amintesc de "O floare şi doi grădinari" la care se uita mama pe vremuri şi io nu pricepeam de ce se smiorcăie(că mie aşa-mi zicea că fac atunci când aveam ceva de cerşit de la ea ori de la tata).
Nah, asta e. Ei, pupat piaţa endependenţii.Noi, pupat proprietarii de second hand. Deh, după buget, neicuşorilor!Coana Joiţica cu vuitonu', noi numa' cu moltonu'.
Mă duc să-mi repet "artimetica", dragilor. Că văzurăţi, doară, că din 1409 delegaţi, pe al nostru flutur l-or votat 1182!!! Fi-mi-ar bătrâneţea a naibii, că am crezut că roberta o uitat adunarea; se vede că io m-am prostit!Partidu' zice, turma-i în delir! Hmmmmm, mişcă cineva în front?
Pregătiţi-vă de un nou luuuuuung somn al raţiunii!Coana Joiţica lucrează!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

amintiri din primavară

amintiri din primavară

Se anunţă an bogat în Bucovina

Se anunţă an bogat în Bucovina

Iarna la Suceava

Iarna la Suceava