marți, 3 ianuarie 2012

3 ianuarie..........

Uooooooffff....E început de an şi mi-s întoarsă pe dos...N-aş putea să spun de ce...sau cine mi-a provocat starea asta......E aşa, o stare de aceea în care îţi vine să-l scuipi pe şef pe lentile, să te opreşti în mijlocul drumului taman când sunt vreo 20 de maşini în stânga, sau, mă rog, dreapta ta, să te trânteşti cu partea nevăzută de soare pe jos şi să ţipi că vrei o trotinetă.....Ce ***** scriu io aici? Ce treabă are starea mea cu spaţiul virtual? Pe cine vreau să prostesc? Pe cei câţiva care mai intră, în lipsă de altceva, pe aici? " A înebunit lupul" vor zice, poate...Mai degrabă vor gesticula a lehamite:"altă ipohondră" vor zice şi vor naviga spre oameni mai aproape de normalitate...Mai sunt oameni normali în vremurile astea? .Da ce e aia normalitate, azi? aici, în România? aici, unde se agaţă harta în cui, unde ...nu se întâmplă nimic? Cine are definiţia normalităţii? Cine posedă luciditatea de a explica unei femei de vârsta a doua ce şi cum( de fapt e de vârsta a treia,cred, da nu vrea să recunoască şi pace!)? Ca să înţeleagă? Ca să poată explica, la rându-i. Ca să ştie de-i normală au ba?(deşi mai toată lumea, şi ea însăşi, ştie că nu-i!) Afară e frumos, de parcă ar veni Paştele, nu Boboteaza. Doar în sufletul meu plouă. Ba nu, e vânt năprasnic, ce mă întoarce în fel şi chip. Nu plouă. Ploaia e clară, e necesară acum. Vântul e nici cal, nici măgar.....E vânt în suflet...e întuneric...e friiiig... şi e singurătate... Vor fi având dreptate cercetătorii ăia de au spus că 3 ianuarie e cea mai deprimantă zi din toate cele 365/366 ale anului...Or fi ştiind ei ce-or fi ştiind...La mine se verifică....Şi a mai fost şi marţi....şi m-am mai dus şi la şcoală...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

amintiri din primavară

amintiri din primavară

Se anunţă an bogat în Bucovina

Se anunţă an bogat în Bucovina

Iarna la Suceava

Iarna la Suceava