marți, 3 ianuarie 2012

Mi-o mai trecut........

Mulţumesc, domnule Nicula, pentru pont...şi lui gumibobo, cine-o fi el, pentru gândurile săltăreţe...Şi eu am învăţat de la mama mea aceleaşi chestii. E drept, cu alte cuvinte.De om simplu, care vorbeşte în mai puţine cuvinte decât gândeşte. Chestia cu dinţii a făcut-o, dar nu pentru că a vrut să mă pedepsească, ci pentru că, deşi se clătina puternic un dinte, urlam că mi-e frică să-l scot. M-a luat prin învăluire, părea că renunţase la a mă deposeda de firimitura de dinte de lapte şi deodată trosc! una peste gură de mi-a sărit dintele cât colo...Despre chestia cu îndreptatul, nu m-a avertizat niciodată cu asemenea cuvinte, doar ce mă trezeam cu câte una după ceafă(recunosc că eram convinsă că fusese muuuuult mai tare decât era în realitate, ca s-o fac să se simtă vinovată. Dar m-am îndreptat- şi fizic, că mergeam strâmb, de scoteam tălpile papucilor în exterior după numai două-trei încălţări, şi moral, că m-am lecuit să mai salut oamenii în postul Crăciunului cu "Hristos a înviat!") Ea e mama. Îi mulţumesc cum pot pentru tot cea făcut. Am luat-o cu mine când şi cum s-a putut. Aici e în Schiatos....Mi-e tare dor de ea. Mi-e ruşine că mă duc atât de rar s-o strâng în braţe. Mâine o văd.Musai. Vremea curge altfel pentru ea şi.........
M-a invatat sa apreciez un lucru bun facut - "Daca tot va omorati, omorati-va afara! Abia am terminat curatenia!" M-a invatat religie - "Roaga-te sa iasa pata asta de pe covor!!" M-a invatat logica - "Pentru ca eu am spus! Si gata!!" M-a invatat sa prezic viitorul - "Sa folosesti mereu lenjerie curata, in caz ca vreodata ti se intampla vreun accident" M-a invatat ironia - "Mai plangi mult si atunci chiar o sa-ti dau un motiv sa plangi!" M-a invatat sa fac economii - "Pastreaza lacrimile pentru cand voi muri eu" M-a invatat osmoza - "Inchide gura si ia si mananca!" M-a invatat contorsionism - "Mai uita-te si tu de jur imprejurul tau... " M-a invatat forta si vointa - O sa ramai la masa pana mananci tot" M-a invatat meteorologie - "Se pare ca a trecut un uragan prin camera ta!" M-a invatat masura - "Ti-am zis de un milion de ori sa nu mai fii exagerat!" M-a invatat ciclul vietii - "Eu te-am adus pe lumea asta, si tot eu pot sa te si scot din ea" M-a invatat sa modific tipurile de comportament - "Nu te mai purta ca taica-tau" M-a invatat invidia - "Exista un milion de copii pe lumea asta nu asa norocosi sa aiba o mama asa minunata ca a ta !" M-a invatat ventrilogia - "Nu-mi raspunde inapoi! Taci din gura si spune: de ce ai facut asta?’" M-a invatat dontologia - Daca inca o data mai vorbesti neintrebat, iti lipesc dintii de perete! M-a invatat linia dreapta - Iti trag o palma de te indrepti imediat"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

amintiri din primavară

amintiri din primavară

Se anunţă an bogat în Bucovina

Se anunţă an bogat în Bucovina

Iarna la Suceava

Iarna la Suceava