duminică, 10 octombrie 2010

După 20 de ani...

Ne-am întors de unde am plecat?!
Ne-am întors iar în Africa? Sau nici nu ne-am desprins de ea?!
Mai avem voie să visăm că va fi altfel? Sau îmi pun ăştia impozit şi pe vise?
Mai pot spera, pentru copiii mei, că mie mi-a trecut vremea, o altfel de viaţă? Sau am pecetluit-o odată pentru totdeauna cu votul de anul trecut?
Mai pot spera să fiu considerat om? Sau trebuie să îmi accept rolul de preş pe care unii îşi şterg picioarele?...sau şi le bagă pe undeva?




Preiau dubiul exprimat cândva de Emil Hurezeanu(oare s-a dumirit?):
"Avem un dubiu de natură antropologică: e Traian Băsescu africanus sau europeus?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

amintiri din primavară

amintiri din primavară

Se anunţă an bogat în Bucovina

Se anunţă an bogat în Bucovina

Iarna la Suceava

Iarna la Suceava