duminică, 21 noiembrie 2010

Avaaaai di neuronu' nieuuuuuu.....


Na şî ci dac'aista-i un fractal?

Dap. M-am bagat ca musca'n borş şi tari ma tem cî va fi să fierb, nu glumî. Creator di soft mi-o trebuit....belea mi-am capatat.
Cât o fo' teorie, o fo'...mai ninic nou. Când la practicî...măiculiţa meee! Deşte'ncârligate pe tastatură, dute'ncolo-vină'ncoa' di ma ie cu ameţalî. Drept îi cî şî io, ca o leneşî ce îs, m-am dus cu CDul virgin azi, cî din n-şpe motivi n-avusăi timp sî ma bag cu dânsu'n samî ş-apiii las' di nu ni-o mărs fulgii!!! Amu îi musai sî ma sfadesc cu Ghiţî(aista-i computeru' nieu!), ca sî ma dizmeticesc di cap cum îi cu actili, secvenţâli şî momentili cu cari m-o'brobodit fimeili celea di la şcoala aiasta di duminicî...Of, of, măi, măi,...'ni-ar ci neamu' aşe bogat pricum ni's io di închedicatî la tehnica modernî!!!! Iac'aşe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

amintiri din primavară

amintiri din primavară

Se anunţă an bogat în Bucovina

Se anunţă an bogat în Bucovina

Iarna la Suceava

Iarna la Suceava