miercuri, 5 ianuarie 2011

Nimic nu mai e ce-a fost

Oooooofffff, măiculiţă!
S-au schimbat multe în lumea în care trăiesc(mă rog, guţă zice că s-a schimbat toate!): nu mai merge lumea la bibliotecă, ci dă doar un sărci pe goagăl ăsta; nu mai face nimeni cumpărăturile de trebuinţă ci toată lumea merge la şoping; îmbrăcămintea nu mai e la modă ci ţine de trendy; stânga nu mai e stânga şi nici dreapta nu e tocmai sănătoasă; omul cu carte are parte de mizeriile chiulăului(vezi Marga-Băsescu); Pinochio a devenit eroul contemporaneităţii româneşti...etc.
Da la schimbarea zodiilor zău de m-am gândit. Cum, Doamne iartă-mă, să se schimbe berbecii-n peşti, ori leu-n rac?
Dacă tot am sărciuit la poartă la nenea goagăl, am aflat că şi sunt în urmă rău cu noutăţile, că peste alţii o tăbărât ophiucus ăsta de mai bine de doi ani...No, vezi madam dacă nu ţii pasul cu lumea cititorilor în stele? Vezi de ce nu dormi bine de ceva vreme şi nici nu mai eşti tăcută precum peştele matale? De la Ophiucus ţi se trage, că te-o-mpins printre vărsători, ş-amu verşi tăt pe gura aia devenită tot mai mare, ca a unui peşte azvârlit pe uscat...
-Ai auzit, vecină, ce şi cum cu zodiile?
-Am auzit, fa Casandrî, da' n-am priceput 'nic...
-Aracan di mini şî di mini, da' cum boala s-împung stelili iestea di sî schimbî tăt ceriu?
-D-apoi, tu-hăi, nu vez' cî aiştia ni ieu tăt? Amu şî di zodii s-o legat...
-D-apoi...io ieram bunî gospodinî cân iaram berbeci, amu...şti-o Dumnezău cum oi ci...
-Apiii ieu iaram tari priceputî la dat în boghi...da amuuuu...
...........
No, asta-i! Ce criză? Ce corupţie? Ce şomaj? Care salarii şi asigurări sociale? De unde globalizare? Ori încălzire? Ori terorism? Ce spitale vă trebuie?
Ar fi imoral să ne gândim la asemenea...pământenisme, când aştrii au amorţit în vechile poziţii şi-i musai să se-ncurce între ei, nu-i aşa? Ar fi de-a dreptul nesimţire să ne întrebăm ce caută americanii-n Iraq şi guvernul României în buzunarul cetăţenilor ei, când tocmai ce s-a ivit aşa problemă dătătoare de suspine prin cele birouri pline de funcţionare care între timp au uitat cum se joacă solitaire?


Capricorn: 20 ianuarie - 16 februarie
Varsator: 16 februarie - 11 martie
Pesti: 11 martie - 18 aprilie
Berbec: 18 aprilie - 13 mai
Taur: 13 mai - 21 iunie
Gemeni: 21 iunie - 20 iulie
Rac: 20 iulie - 10 august
Leu: 10 august - 16 septembrie
Fecioara: 16 septembrie - 30 octombrie
Balanta: 30 octombrie - 23 noiembrie
Scorpion: 23 noiembrie - 29 noiembrie
Ophiuchus: 29 noiembrie - 17 decembrie
Sagetator: 17 decembrie - 20 ianuarie.
Da fii-mea, pe care greu am adus-o pe lume in 13 mai, ramane tauroaicî ori se face berbeacă?
Maiculiţa mea, ce de fecioareeeee!!!! Şi ce s-o tăiat scorpionii!!!
A propos: ofiucii fi-vor de gen feminin ori masculin? ori neutru?
Şi dacă jumătatea mea s-a făcut din fecioară leu şi din peşte vărsător, la ce să mă aştept: să ragă el la mine, sau să-i vărs eu tot ce am în guşă?

Vai di capu' nieu: ni-o dat laptili în foc di cân' stau aicia şî ma holb la ofiucu ista. No, vez' cî-s varsatoari?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

amintiri din primavară

amintiri din primavară

Se anunţă an bogat în Bucovina

Se anunţă an bogat în Bucovina

Iarna la Suceava

Iarna la Suceava